sobota, 27 grudnia 2014

Kosmetyki z Ameryki - Drogeria Online

Cześć dziewczyny! Również serdecznie przepraszam za tak długą nieobecność na blogu,

nauka – prosimy o wyrozumiałość. I obiecuję, że moim postanowieniem noworocznym

będzie, by Was tak nie zaniedbywać! 

Z góry zaznaczam, że z tytułu zamieszczenia dzisiejszego postu nie czerpię żadnych korzyści.

Chciałabym Wam gorąco polecić drogerię online Kosmetyki z Ameryki. Miałam okazję

zamawiać już kilka razy kosmetyki z tej strony, więc niebezpodstawnie buduję swoją opinię.

Przede wszystkim, to co najbardziej podoba mi się w drogerii to ceny. Oczywistym jest, że

każda z nas chce kupić jak najwięcej, za jak najmniej. I właśnie z tej strony możemy zrobić

pokaźne zakupy za całkiem przyzwoitą cenę. Poprę to swoim przykładem, gdzie zakupiłam

krem CC jednego z droższych producentów za połowę ceny (w krótce recenzja). Oczywiście

wielkim atutem jest, że na stronie mamy ogromny wybór, nawet w kosmetykach

niedostępnych w drogeriach stacjonarnych w Polsce. W moim przypadku wszystkie

zamówienia otrzymałam po upływie MAKSYMALNIE trzech dni roboczych od

zaksięgowania przelewu, co niewątpliwie wpływa na polecenie drogerii. Paczki, rzecz jasna

były odpowiednio zabezpieczone i bez żadnych uszkodzeń.

Drogeria jest jak najbardziej godna zaufania, serdecznie polecam.

Link: ***

P.

3 komentarze:

  1. Muszę zajrzeć na tą stronę :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można wiedzieć w jaki sposób wykonałaś przelew?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przelew wykonałam bezpośrednio z mojego konta bankowego na iPKO. :)

    OdpowiedzUsuń