czwartek, 14 sierpnia 2014

REVIEW: MANHATTAN Easy Match Make Up

Cześć dziewczyny.
 Jako że jestem wielką fanką kosmetyków firmy MANHATTAN, postanowiłam skorzystać z ostatniej promocji i skusiłam się na podkład EASY MATCH MAKE UP. Tak naprawdę spodziewałam się, że będzie dobry, ale nie że aż tak. Po pierwsze mam bardzo jasną cerę i zawsze mam problem z dobraniem właściwego odcienia kosmetyku. Zazwyczaj wybieram najjaśniejszy kolor, a i tak zdarza się że jest za ciemny. Tym razem zrobiłam tak samo, czyli w moim koszyku wylądował odcień „soft porcelain 30”. Kolor jest właściwie idealny (mógłby mieć odrobinę różowych tonów), a co najlepsze jest tak jak zapewnia producent – podkład dostosowuje się do naszej skóry. Następne, co zauważyłam to, to że podkład ma przyjemny, świeży zapach oraz bardzo fajną konsystencję. Nie jest ani za rzadki ani za gęsty, a dzięki temu łatwo się go nakłada. Jak już jesteśmy przy aplikacji warto powiedzieć że kosmetyk jest w wygodnej plastikowej buteleczce, dzięki temu mamy pewność, że się nie potłucze w razie upadku. Chciałabym jeszcze zwrócić uwagę na pompkę - uważajcie, ponieważ przy jednym naciśnięciu wydobywa (jak dla mnie) nieco za dużo podkładu! Po nałożeniu podkład bardzo ładnie i naturalnie wygląda na twarzy i nie robi efektu maski. Jeśli chodzi o krycie powiedziałbym, że jest średnie, ale można je regulować nakładając odrobinę więcej. I na koniec to co dla mnie najważniejsze, czyli to że podkład jest trwały. Przy 30-stopniowym upale dopiero po 6-7 godzinach wymagał przypudrowania. Po poprawieniu makijaż wyglądał znowu bardzo dobrze i wytrzymał jeszcze długo. Jedyne ubytki zauważałam na nosie, ale było to spowodowane tym, że noszę okulary i jest to jak najbardziej normalne. Ponad to kosmetyk ma filtr SPF 18 i nie zapycha porów, przez co jest całkowicie bezpieczny. Tak naprawdę nie zauważyłam w nim żadnych minusów i myślę, że jak dotąd jest to mój ulubiony podkład.
A co wy o nim myślicie? Zapraszam do komentowania! Bardzo chętnie odpowiem na pytania. Pozdrawiam. (:







1 komentarz: