niedziela, 3 sierpnia 2014

REVIEW: Krem BIELENDA Biotechnologia Ciekłokrystaliczna 7D Młodzieńczy Blask

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj chciałabym pomówić o pielęgnacji twarzy, a konkretnie o kremie, który ma nam w tym pomóc. Mam na myśli produkt BIELENDA Biotechnologia Ciekłokrystaliczna 7D Młodzieńczy Blask. Trafiłam na niego właściwie przypadkiem, gdyż do jego zakupu skusiła mnie jego promocja (w regularnej cenie 17,99 zł). Krem przychodzi do nas w szklanym, wygodnym słoiczku, a jego pojemność wynosi 50 ml oraz może być stosowany zarówno na dzień, jak i na noc . Według producenta produkt ma poprawić nawilżenie oraz zredukować przetłuszczanie i błyszczenie skóry, zmniejszyć widoczność porów, sprawić by nasza cera była zdrowa, świeża i gładka, złagodzić podrażnienia i zmiany trądzikowe i rozjaśnić przebarwienia, a ponad to jest idealny jako baza pod makijaż. Tak, wiem…krem idealny. Stosuję go nieco ponad dwa miesiące i oto co ja o nim sądzę:
- Co do nawilżenia – owszem, nawilża, ale nie jest to spektakularne. Są kremy, które robią to znacznie lepiej.
- W moim przypadku, zredukował przetłuszczanie, ale tylko na krótki czas. Na dłuższą metę się nie sprawdził, a warto zaznaczyć, że moja skóra nie jest zbytnio uporczywa.
- Jeśli chodzi o zmniejszenie porów – JAK NAJBARDZIEJ TAK! Od kiedy go stosuję, zauważyłam znaczną poprawę, a ponad to skóra lepiej „współpracuje” z makijażem.
- To co dla mnie najważniejsze, to to że krem idealnie dogaduje się z cerą trądzikową. Faktycznie łagodzi podrażnienia i zmiany trądzikowe oraz (u mnie) zaczerwienienia. Po dłuższym czasie zauważyłam także, że przebarwienia są widocznie rozjaśnione
- Co prawda nie sprawdził się jako baza pod podkład, ponieważ znacznie zmniejsza trwałość makijażu, ale cudownie sprawdził się jako krem na noc.
Podsumowując, krem ma swoje plusy i minusy, ale szczerze go polecam. Być może niektóre z was zniechęcą się po tej recenzji do jego zakupu, ale pamiętajcie, że na każdą z nas może działać inaczej. Z pewnością znajdzie się liczne grono fanek tego produktu. Myślę, że cena jest na tyle przyzwoita, że skusicie się na jego zakup (z tego co wiem możecie go dorwać w promocji w Rossmannie). Dajcie znać, co o nim myślicie! 

P.S. Dołączam link na stronę firmy, abyście mogły trochę poczytać na temat kremu: http://bielenda.pl/serie/biotechnologia-cieklokrystaliczna-7d-mlodzienczy-blask









P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz