niedziela, 3 sierpnia 2014

REVIEW: Lakiery miss SELENE

Ostatnio byłam w Marysieńce i skusiłam się na cztery lakiery w pastelowych kolorach. Na lato idealne, a cena bardzo zachęcająca - 2.90. Postanowiłam że je przetestuję.







Powiem tak.. kolorki ładne, ale mam zastrzeżenia co do nakładania dwóch - tych pomarańczowych. Tragiczne prześwity, przy trzeciej warstwie dopiero paznokcie wyglądają w miarę ładnie. Drugim minusem jest trwałość. Wiem, że niska cena i pojemność (5ml) nie muszą współgrać z trwałością, ale w tym przypadku to totalna porażka. Lakier nie trzyma dłużej niż 1 dzień (!), po kilku godzinach robią się odpryski. Nie próbowałam z utwardzaczem, może byłoby lepiej.. 
Lakiery dobre na wieczór czy jednodniową imprezę, bo ilość kolorów w palecie jest bardzo rozległa, i zawsze można coś dobrać dla siebie, i cena też bardzo niska, więc mimo że są nietrwałe i czasem sprawiają trudności z nałożeniem, podejrzewam że z nich nie zrezygnuję :)










A.

7 komentarzy:

  1. Mam wiele lakierów z tej firmy i przyznaję, nie są one trwałe, u mnie wytrzymują max. 2 dni ;/
    Śliczne kolorki wybrałaś, szczególnie ten zielony! ;)
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. reklama jest tu nie potrzebna, po prostu te lakiery bronią sie same, sa fantastyczne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory ! :)

    Obserwuję i czekam na kolejne posty :)
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana dodaj gadżet z obserwatorami, chyba że nie widzę bo nie wiem gdzie mam kliknąć "obserwuj" :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam z nimi styczności, ale kolory rzeczywiście bardzo ładne! Szkoda, że kiepsko się trzymają, do tego polecam jakiś top coat. Ale na wybór lakierów nie ma co narzekać ;-)

    OdpowiedzUsuń