poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Wishlist: Autumn

Hej dziewczyny :)
Dziś, jak co dzień rano wstałam, wypiłam kawę, wzięłam się za ciągle przekładane porządki w pokoju a potem mimowolnie spojrzałam na kalendarz. 18 sierpnia. Za równe dwa tygodnie będę już zapewne po uroczystości rozpoczęcia kolejnego roku szkolnego. Naprawdę nie chcę mi się wracać do szkoły, czeka mnie teraz bardzo ciężki rok. Druga klasa liceum jest podobno trudna i wymaga dużo poświęcenia oraz intensywnej pracy. No ale trzeba będzie przebrnąć i dać z siebie wszystko.
Wrzesień jest miesiącem, w którym jeszcze widać oznaki lata, ale też szybko można odczuć zbliżającą się jesień. Zaraz potem witamy październik, zaczynamy obserwować spadające z drzew złote liście (nasza szkoła znajduje się na przeciwko parku więc pięknie to wygląda) zakładamy cieplejsze buty, swetry, powoli jakieś cienkie kurtki/płaszczyki. Zrobiłam dzisiaj mój wishlist na jesień. Dla niektórych to może za wcześnie, ale ja wolę być przygotowana :) .

Dajcie znać co Wam się podoba :) Zachęcamy też do obserwowania naszego bloga, to dla nas bardzo ważne :)











A.

1 komentarz:

  1. Liceum już dawno za mną hmmm studia też dlatego zazdroszczę Wam, że od września możecie ruszyć do szkoły. Bardzo podoba mi się wasza lista must have dla siebie wybrałabym środkową koszulę, marynarkę w paski i wszystkie beżowe swetry, bo jestem strasznym zmarźluchem ;)

    OdpowiedzUsuń